Yaptığı her işte öncü olmak, yenilikçilik, fark yaratmak ve yaratıcılık kurulduğu günden beri Boyner Grubun en önemli değerleri arasındadır. 1990’lı yıllarda
bunu temin etmek için çalışanların yaşam boyu eğitimine yatırım yapmak gerektiği çok daha önemli hale gelmişti. Ancak, o günlerde ne eğitim altyapısı ne de kitaplar geleceğe ışık verecek yeterlilikte değildi.
İlk tohumlar, üst düzey yöneticilerin yurtdışı seyahatlerinde yönetim, perakendecilik ve kişisel gelişim alanında dünyada en çok okunan kitapları satın alarak ülkemize getirmeleriyle atılmaya başlandı. Önceleri kitapların önemli bölümleri şirket içinde Türkçe’ye çevrilip dağıtılıyordu. Grubun çok hızlı büyüdüğü ve teknolojinin de hızla ilerlediği bu yıllarda sadece kitaplardan alıntıların paylaşılması yeterli gelmedi. Kitapların Türkçe’ye çevrilmesine ve çalışanlara referans kitabı olarak dağıtılmasına karar verildi. Okuyanlar bu kitapların herkes tarafından okunması gerektiğini dillendirmeye başladı. O günlerde Türkiye, henüz iş hayatı ve kişisel gelişim kitapları ile yeni yeni tanışıyordu.
Başlangıçta sadece Grup markalarının müşterileri ile buluşturulması düşünülen kitaplar, kısa süre içinde Beymen ve o günkü adıyla Çarşı Mağazaları’nda satışa sunuldu. Bunların arasından “Dünyadaki En Büyük Satıcı”, “Gelecek Zamanda Düşünmek” ve “Tongu Fu” öylesine yoğun istek aldı ki kitabevleri de bu kitapları satmak istedi.
Ve böylelikle Boyner Yayınları, butik bir yayınevi olarak kendiliğinden doğdu.
O günden bugüne , Boyner Yayınları vizyon geliştirme misyonuyla sadece çeviri kişisel gelişim ve iş hayatı kitabı yayınlıyor.Ve hep daha iyiyi ve mükemmeli arayanların, dünyayla olan bağını sıkı tutmak isteyenlerin, iş hayatı ve kişisel gelişim kitabı meraklılarının ve akademisyenlerin hayatına dokunmaya ve önemli müracaat adreslerinden biri olarak gelişimine devam ediyor.
Gülşen Heper
Boyner Yayınları Koordinatörü
Gülşen Heper
Boyner Yayınları Koordinatörü
NOT: Merak edenler için; bazı çok sevilen kitaplarımızın yeni baskıları maalesef devam etmiyor, edemiyor. Web sitemiz vasıtasıyla bu kitapların da belirli sayfalarının PDF formatlarına ulaşabilirsiniz. Tamamına ulaşmak isteyenleri ise önceden randevu alarak bir kahve ikramı eşliğinde ofisimizde okumaya davet ediyoruz.
Alışkanlıkların Gücü’nde New York Times’ın ödüllü iş dünyası muhabiri Charles Duhigg, alışkanlıkların neden var olduğunu ve nasıl değiştirilebileceğini keskin zekası ve muazzam ifade yeteneğiyle keyifli bir şekilde anlatarak,insanoğlunun doğasına yönelik yepyeni bir bakış açısı ortaya koymaktadır. Kitabı okuduğunuzda, bazı insanların ve şirketlerin kendilerini neden bir çırpıda değiştirebildiklerini, bazılarınınsa neden yıllarca uğraştıkları halde değişmeyi başaramadıklarını anlayacaksınız. Özel ve iş hayatımızda alışkanlıklarımızın ardında nelerin yattığını araştıran nörobilimcilerin laboratuvarlarına giderek, Olimpiyat yüzücüsü Michael Phelps’in, Starbucks’ın CEO’su Howard Schultz’un ve yurttaşlık hakları hareketinin kahramanı Martin Luther King’in başarısında doğru alışkanlıkların ne kadar önemli bir rol oynadığını keşfedeceksiniz. Düzenli olarak spor yapmanın, kilo vermenin, harika çocuklar yetiştirmenin,daha üretken olmanın, yenilikçi şirketler kurmanın ve başarıya ulaşmanın anahtarının, alışkanlıkların nasıl işlediğini anlamaktan geçtiğini göreceksiniz. Alışkanlıkların bir kader olmadığını ve Charles Duhigg’in gösterdiği yöntemden yararlanarak iş ve özel hayatınızı nasıl dönüştürebileceğinizi öğreneceksiniz.